2010. május 7., péntek

Relaaaax.........

Már rég írtam, de csak mert lusta voltam és mással voltam elfoglalva, mint például a blog szerkesztgetésével, pályázat írással, információ gyűjtéssel, internet szereléssel és olvasással.
Május 24-én volt a Föld Világnapja, amit természetesen mi is megünnepeltünk. 22-én egy végeláthatatlan konferencián kellett részt vennünk, ami 10kor kezdődött és 14 óráig csak a köszöntéseket és az üdvözléseket hallgattuk. Hozzáteszem, hogy Ceciliaval és Dianaval nem aludtunk semmit mert éjszaka a tengerparton voltunk fürödni :D. A rendezvény második napján a közelben levő nyomornegyedbe mentünk el szemetet gyűjteni. Az ottani önkéntesek leléptek, mert nem kaptak pénzt azért, hogy szemetet szedjenek...de mi hősiesen nekiálltunk míg az ottlakók szépen nézték, hogy mit csinálunk. Nagyon szervezetlen volt. Azt nem mondanám, hogy teljesen megtisztítottuk az utcát a szeméttől, de igyekeztünk :)
Május 1-ét pedig Puriban, megint a tengerparton, ünnepeltük. A dizsiben megismert srácok "teambuilding"-et szerveztek a hétvégére a mi társaságunkban, természetesen a munkahelyük költségére. Hogy hogy intézték el? Nem tudom, de nem is érdekel. A lényeg, hogy a város egyik legdrágább Hotelében foglaltak szobát. Igaz 4en voltunk egy szobában, lányok, de simán elfértünk, összetoltuk a két rohadt nagy ágyat :) Nagyon jó volt két és fél hónap után végre normális ágyban aludni! Szombat, vasárnap meg a hotel medencéjében áztattuk magunkat és relaxáltunk :)./ Annyira stresszes itt az élet :D / A tenger 50m-re volt, de nagyon erős hullámok voltak, térdig mentem be de így is tiszta homok lettem, feladtam. Viszont a part tele volt kics rákokkal :), nagyon cukik voltak, ahogy fel-le rohangáltak.
Május 5-én este nagy-nagy vihar volt. Szakadt az eső, a hőmérséklet legalább 10 fokot esett, folyamatosan villámlot és dörgöt. A monszun előszele. Azt írták, hogy az ilyen korai esőzések azt jelzik, hogy előbb érkezik a monszun. Általában június 1-én szokott Keralaban megérkezni, aztán lassan vonul északra. Most épp egy monszunról szóló könyvet olvasok és annyira meghozta a kedvemet ehhez az évszakhoz, hogy június elején elmegyünk Keralába :). Majd jól szarrá ázunk, de az is kell.

1 megjegyzés:

  1. "Május 24-én volt a Föld Világnapja"
    Május 24-e még csak lesz majd, és nem is a Föld Világnapja, mert az április 22. Csöppet időzavarban vagy, a nagy sürgés-forgás közepette azt sem tudod már milyen hónap van.
    Azért remélem jól vagy! Szívj kevesebb ópiumot! :)
    Tschá!

    VálaszTörlés