2010. április 8., csütörtök

Happy Easter!


A múlt héten sem történt túl sok minden, ugyanis csütörtök-péntek ünnep volt, szombaton meg dolgozgattunk. Pénteken reggel bementem az irodába egy kicsit dolgozni és internetezni majd ebédre jöttem vissza a lakásba. Elég nagy felfordulás volt, az új lakótársak nekiálltak kitakarítani ezért besegítettem nekik. Majdnem vért izzadva pucoltuk ki a konyhát, akkorra hőség volt, hogy szerintem többett izzadtam mint Ritáék infraszaunájában. A konyhával kapcsolatban az volt a kitűzött cél, hogy kiírtsuk a hangyákat....szerintem mindent megtettünk ezért, használtunk rovarirtót és a hasznos célra fordítandó alkoholom egy részét is bevetettük több-kevesebb sikerrel, mert azért még néha fel-fel bukkan egy-egy hangya :). Egy csótánnyal is meggyűlt a bajunk, először Diana állt neki eltávolítani, de a csótány túl gyors volt, majd én is tettem egy próbát, de a kis mocsok megtámadott így hát az egy szem fiúra maradt a hősies feladat amit több próbálkozás után sikerült teljesíteni. Remélem nem lesz túl sok belőlük, ezek hatalmasak!
A húsvétot itt nem nagyon ünneplik, aki keresztény az elmegy vasárnp a templomba aztán ennyi és a hétfő nem szabad, szóval hétfőn is dolgoztunk. Festettem tojást hagymahéjjal ami inkább sárga lett mint barna, de hát sárga tojás is van :).
Az elmúlt egy hétben egy kis nyaralás megszervezésével foglalatoskodtam, sikerült útitársat találni, Diana és Cecilia csatlakozik hozzám, elmegyünk Darjeelingbe és Sikkimbe. Már nagyon várom! Hegyek, 20-25 fok, kirándulás és a Himalája!!!
Azt hozzá tenném, hogy nem egyeszerű az indiai vasúti közlekedés, már 2x nekiálltam végigolvasni, hogy hogyan is működik a jegyvásárlás, de még mindig nem tiszta. Elég bonyolult, de ha képben leszek vele, majd megosztom veletek is ezt az élményt :P. Azt hiszem végül a vasútállomáson fogjuk megvenni a vonatjegyeket, majd ők elintézik a dolgokat nekünk :).
Vasárnap volt az első konfliktus köztünk, megfőztem Chris káposztáját!! Nem ecsetelem a részleteket, természetesen félreértés volt az egész, de hát mégis. A jelenlegi felállás szerint csatlakoztam a többi önkéntes kis csoportosulásához, azaz havonta befizetek 1000-1500 rúpiát a közös kasszába és ebből veszünk kaját és egyéb közös dolgokat. Így egyszerűbb, nem maradsz ki a társasági életből és midig valaki főz, így hát több -féle nemzet ételét kóstolhatod meg másrészt meg egy személyre főzni elég nehéz, a konyhánk is kicsi nem is beszélve a hűtőről.

7 megjegyzés:

  1. Nálunk a szomszéd mindig sót szór a hangyákra (az utcán), szerinte az hatásos. Én úgy látom, hogy ettől nem lett kevesebb, viszont a növényzet már teljesen kipusztult...

    VálaszTörlés
  2. Majd megpróbáljuk ezt is, hátha az indiai hangyáknál beválik...

    VálaszTörlés
  3. Szadista Szatír2010. április 9. 13:23

    Helló Ami!

    A hangyákkal az a baj, hogy szapora népek, és te nagyjából csak a dolgozókat látod/ölöd meg. A királynő meg röhög egyet a markába, és lerak még pár ezer petét.
    A megoldás: fogamzásgátlás!
    Valami ehhez hasonlót kéne keresnetek ellenük:

    http://www.fotexnet.hu/praktiker_aruhaz_s225/page/item/479808/faraohangya_irto_csaletek_protect_b

    VálaszTörlés
  4. Még jó, hogy otthon lehet kapni mindenféle rovarírtót, de engem különösen nem zavarnak csak amikor a cukor tele volt hangyával, annak nem örültem, de sikeresen kipusztítottuk a 90%-át, a többit teával elfogyasztottuk :)

    VálaszTörlés
  5. Teljesen nem lehet kipusztítani, de rá lehet venni őket például, hogy kerüljék el a stratégiai cuccokat.Ex. a cukortartó körül mézzel határt húzunk! vagy ha felfedeztük a beáramlás helyét, ezt is mézes határvonallal körbe vesszük! kipróbált trükk! működik! :-)
    P.

    VálaszTörlés
  6. Ami, Nekünk a sütőpor vált be otthon. Attól kipurcannak, ha megeszik :) :)

    VálaszTörlés
  7. 1. Mézet lehet kapni, de elég drága és lehet hülyén mutatna a konyhánk, hogy minden be lenne kenve mézzel.....azaz lehetne egy édes konyhánk :))

    2. Indiában nincs sütőpor! én nem láttam, de nem is ettem eddig olyan kaját amihez kellene...A brownie készíté s mesterét kérdezem: kell a brownie-hoz sütőpor? A cukrászdában lehet hogy van :D

    VálaszTörlés