2010. február 22., hétfő

1. het

Már nem tudom melyik nap volt szó róla, hogy megyünk dizsibe, de mégse mentünk, ahogy a Bigbázsáár-ba se...:) Itt elég lassan mennek a dolgok, minden este elmondták, hogy majd holnap megyünk a Bigbázsáár-ba de aztán mégse....
Tegnap este Szmuti(Szmitruról kiderült, hogy igazából Szmuti-nak hívják :)) kifejtette, hogy az új lakásban együtt fogunk lakni, majd ő ellát minket, azaz főz ránk, igazi 'indian family'. Meresztettem a szemeimet, nem akartam megbántani, de már 4 napja ebédre rizset eszünk, igaz mindenféle szósszal, de akkor is tök ízetlen az a rizs, szóval már rosszul vagyok tőle. Másnap megkérdeztem Manut, hogy ők is velünk fognak-e lakni, mire a válasz az volt, hogy igen, egy kis szobában lesznek ők 3an, nem fognak zavarni minket, 'we are free'. Engem nem zavarnak, csak nem szeretném, hogy főzzenek rám, majd én csinálok magamnak kaját, aztán lehet indiai estét csinálni meg magyar estet meg mindenfélét. De a választ megint nem értettem 100%-an.
Már tanulok jobb kézzel enni, annyira nem is nehéz így, hogy csak kanalat használunk, sőt már ettem kézzel is, azaz jobb kézzel :D. Tök büszke voltam magamra. Az egyik ebédnél én szedtem mindenkinek és rám szóltak, hogy miért akarok BAL kézzel szedni, szóval jobbal kellett ezt is kivitelezni. Probléma nem volt, egy kicsit nehézkesen ment, de közben kitaláltam, hogy ha lesz majd magyar est, csak villával és késsel fogunk enni, és ezt mind balkézzel, mert nálunk ez a szokás :D. Ezzel kapcsolatban az a probléma, hogy nekünk nincs késünk és a kés-villa kombinációt én is jobbkezes módjára használom, másrészt meg csúnyán néznének rám :S. Főzeléket tuti fogok csinálni, és ahhoz kanál használata kötelező :).
Tegnap este VÉGRE eljutottunk a Bigbázsáár-ba, a projektvezetőnk csatlakozott hozzánk, hogy nehogy átverjenek minket. Ő is egy külön történetet megér :). Az irodában mindenkit megértek, hogy mit mond angolul, kivéve őt. Subas a neve, egy alacsony, nagyon vékony csávó, nagy fekete bajusszal :), majd küldök róla képet. Egyszerűen nem megy, szerintem az angolhoz semmi köze annak amit mond, de igyekszek :). Szóval elmentünk 4en a bigbázsáár-ba, 3an bepréselődtünk hátra a rikshába, a 4-ik ember, meg elöl a sofőr mellett. Komolyan mondom halálfélelmem volt!! Életveszélyes!!! kb. fél órára van tőlünk a bevásárló központ, az azért nincs olyan közel. A lovagunk végig kísért minket és mindenhol intézkedni akart. Vettünk CornFlakes-t és Coca Cola-t :), és este megkértük a lányokat, hogy CornFlakes-t szeretnénk reggelizni. Szmuti csúnyán nézett ránk, hogy ez gyerek kaja pláne amikor meglátta a Kólát, nagyot nézett, hogy ez nem jó, neki ez erős. Jót mosolyogtunk rajta.
Végre Vasárnap lett!! Itt a szombat munkanap és csak a vasárnap a pihenőnap:S, szegények. Nekünk nem kell szombaton dolgozni, szóval 2 pihenőnapunk van, ezért a staff-meetinget is áttették szombat 3-ról péntek 3-ra. Már vártuk a vasárnapot, ugyanis azt mondták, hogy délután elmegyünk az Állatkertbe! Végre történik valami! Reggel felkeltünk CornFlakes-t kajáltunk :), aztán megvártuk az ebédet. Ebéd után elkezdtünk készülődni, hogy akkor megyünk a Zoo-ba, de egy kicsit csúszott a program így csak 3kor indulunk. Tudni kell, hogy az állatkert 5kor zárt és nincs olyan közel hozzánk. Nagy nehezen 3 után elindultunk (hihetetlen sokat tudnak tollászkodni). Sikerült nagy nehezen fogni egy „Taxi”-t, 4en bepréselődtünk hátra, Chris-nek már nem jutott hely, így az ölemben ült :). 4kor meg is érkeztünk! Kb. 1.5 órát mászkáltunk. Láttunk fehér TIGRIST meg egy kicsi elefántot, 5 hónapos volt :D, nagyon cukiiii. És egy csomó majom is kóricált szabadon, meg is 'támadt' az egyik, azt hitte, hogy kaját akarok adni neki, én meg tökre megijedtem :).
Este Manu elvitt minket egy étterembe kajálni, tök jó volt, végre valami jó kaját ettünk. Aztán megkérdeztük Bitu-t (ő is az irodában dolgozik, és velünk lakik egy házban, csak fölöttünk), hogy hol tudunk sört venni. Elkísért minket a boltba, és kijelentette, hogy nagyon veszélyes és egyedül nehogy odamenjünk :). Aztán a tetőn folytattuk a 'mulatozást', mert fent sokkal hűvösebb van mint a lakásban, nagyon praktikus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése