2010. február 22., hétfő

Internet

A múlt héten elég nehézkesen ment az internet hozzáférés, ugyanis az irodában van internet, viszont a mi kis szobánkban csak 1 gép van beüzemelve, így azon osztozkodunk. Először problémát jelentett, hogy nincs Pendrive-om, de Zita (az osztrák lány) kölcsönadta az övét, gondoltam probléma megoldva. Hát sajna nem tudtam onnan beilleszteni a fényképeket, a doksit amit írtam meg rossz formátumban mentettem le, sebaj gondoltam én, majd holnap. Nekem csak SD kártyáim vannak, amit nem igazán tudok a benti gépen használni, de Chrisnek(a francia lány) van SD-kártya olvasója USB kimenettel. Azzal meg az volt a probléma, hogy nem volt megformázva az SD kártyám...??? Amit még most se értek, hogy miért meg hogy. Harmadik nekifutásra kölcsönadtak egy benti laptopot, amin volt SD kártya olvasó, így hát nekikezdtem a fényképek feltöltésének. Elég lassan megy, azért nem turbó sebesség, imádkoztam, hogy töltse már fel őket, aztán puff, áramszünet!!! Aztán megint és megint. Kb. 2 óra alatt 3x volt áramszünetünk. Minden egyes alkalommal, a laptopon újra be kellett állítani valamit, mert az internet nem akart működni, így hát az IT-s gyereket ugráltattuk. A harmadik alkalom után már csak röhögni tudtunk az egészen :).
Az egyik projektvezetőnk, Bitu (legalábbis mi így hívjuk őt) a szomszédunk, felajánlotta, hogy megoldja, hogy othon is tudjunk internetet használni. A szobánk mellett egy folyósó van egy kis szobával, ahol tanítani szoktak. A folyósóra néz az ablakunk ami előtt egy asztal van számítógéppel. Nagyon frappánsan kitalálta, hogy akkor a számítógépet megfordítja az ablak felé, így az ablakból tudunk internetezni :). Elsőre is viccesnek tűnt, de hát kit érdekel, tudunk othon netezni, király! Kivitelezéskor jöttünk rá,hogy ez mind oké, csak még annyi nehezíti a dolgot, hogy az ablakon van rács!!! Szóval, ha netezni akarunk akkor minden egyes alkalommal a billentyűzetet és az egeret át kell préselni a rácson, aztán indulhat is a szörfölés. A rács egy kicsit bezavar, a monitor is egy kicsit távol van, de qva jót röhögünk rajta :)
Ezek a gépek nem nagyon szeretik az európai kezeket, ugyanis tegnap semmi pénzért nem akart működni a billentyűzet. Este megemlítettük Bitunak, hogy van egy kisebb problémánk, mire kipróbálta neki tökéletesen működött. Érthetetlen!
Kíváncsian várom, hogy ma mi fog történni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése