2010. március 24., szerda

Hero Honda

Chris-el és Zitával úgy döntöttünk, hogy szombaton is dolgozunk, aztán majd egyben kivesszük a szabadnapokat, így legalább több  lesz, úgyse tudunk túl sok mindent csinálni itt egy 2napos hétvégén, legalább van internet az irodában és tudunk dolgozni. A vasárnap volt a szabadnapunk. Az egyik fiú az irodából Bapi felajánlotta, hogy elvisz minket motorral templomba. Mivel max. 3an férnek el a motoron, átadtam a lehetőséget a lányoknak, én meg inkább elmentem reggel úszni. Amikor indultam volna hazafele Bapi várt az ajtóban, és felajánlotta, hogy elhoz motorral. :). Nem igazán tudom, hogy honnan tudta, hogy ott vagyok, nem értettem amit mondott, de legalább nem kellett taxizzak. A motorozás nagyon jóó volt, csak attól fostam, hogy mikor fogok leesni. De nem volt probléma. A csajok elaludtak, nem mentek templomba, de délután a Bapi visszajött egy haverjával akit Hapinak hívnak :), így volt hely mindenkinek. Meglátogattuk a templomot, Indira Gandi Parkot, a piacot, majd az Iskal Temple-t, ahol nagy Hare Khrisna party volt :D, totál olyan volt mint othon :P, még kaját is osztogattak :P. Hazafele akadt társaságunk, pár srác követett minket. Nem szerettük volna, ha tudják hol lakunk (hátha köv. nap ők fognak dörömbölni az ajtón..) így hát mentünk egy pár kört a környéken végül az első lakhelyünknél kötöttünk ki, meglátogattuk az ottani barátokat. A srácok nem igazán tágítottak, kb. 2 órát vártak a kapunál, de hál'istennek 10kor leléptek és haza tudtunk menni. Ilyen izgalmak is vannak :D.
Még a múlt héten, egyik nap, épp ebédet készítettem, amikor az egyik indiai leányzó (1 a sok közül, épp 6an tartózkodtak a lakásban) futott a mosogatóhoz, köpködött, vizet ivott....nem tudtam mi baja lehet, gondoltam ez is egy indiai szokás (a köpködés és böfögés teljesen normális dolog, de inkább férfiak művelik). A hűtőhöz léptem, Szmruti kérdezte, hogy mi van abban a kis üvegben??? Nagy szemeket meresztettem, az volt az én Pálinkám (úgy gondoltam, hogy a hűtőben jó helye lesz, de a belső polcra tettem, nehogy vki beleigyon mert azt hiszi h víz). Mondtam h alkohol....miért??? Mindenki elkezdett röhögni, kivéve a kiscsajt aki a csaphoz rohant, ugyanis szegény azt hitte, hogy víz és jól meghúzta (az indiaiak nem úgy isszák a vizet mint mi, hanem mint a Coca Cola Light reklámban a félmeztelen csávó, azaz 5 cm magasról tölti a szájába), kb. 1 deci le is csúszott :D . Szegény elkezdett sírni, mondtam neki, hogy nem lesz semmi baja, de nem vígasztalódott meg, a többiek istápolták. Össze-vissza telefonáltak, hogy most mi van....Azt hiszem ez egy elég negatív benyomást kelthetett az európaiakról, de mostmár nem tudok mit csinálni. Szrutinak utána elmagyaráztam, hogy ez gyógyszer a gyomromnak, azért van nálam :P.

4 megjegyzés:

  1. Gyógyszer a gyomornak... Minden alkoholista ezzel védekezik, hogy hát csak egy kicsit iszom, hogy ne remegjen a kezem, hogy a gyomrom ne háborogjon :)))

    VálaszTörlés
  2. Ne is mondd, itt tényleg alkoholistának érzi magát az ember. Arról nem is beszélve, hogy a cigi szar, és nincs igazi kávé. Amíg haza megyek minden rossz szokásról leszokok, végül beállok a Krisnások közé :P

    VálaszTörlés
  3. Címkézd fel az üveget egy halálfejes rajzzal, mielőtt még rájönnének a pálinka varázsára mert előfordulhat, hogy tetszeni fog:-)
    A fiúknak meg van szimatuk! Aradon is minden, valamit is magára adó fiú, tudott a Texasi önkéntes lányokról.
    P.

    VálaszTörlés
  4. szegény csaj, azt hitte, h most megmérgezte magát egy kis pálinkával.Pedig ha tudná milyen jó is az!!!:)

    Puszi
    Mari

    VálaszTörlés